Incoherències


Sabeu que hi ha un estudi Europeu que indica que en aquest país som dels que ens queixem més mitjançant manifestacions al carrer d’Europa però som els que fem menys boicot a productes i aquí hi hauriem d'incloure les reclamacions i queixes formals. : http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/qualitatdemocratica/files/2010/02/enquesta_social_europea_2009.pdf

En referència al fet de no poder fer servir la Girocleta per agafar el primer tren perquè el servei està tancat fins més tard. Tampoc la podem fer servir per anar al teatre o al cine de l’ última sessió perquè també està tancat el servei. Fins i tot el fet de no poder canviar de municipi i anar en Girocleta a Sarrià i Salt que estan a menys de 30 minuts. Tot això el fa un servei incomplert que només els usuaris podem fer que canvi.
Penso que hem de començar a reclamar mitjançant la via que tinguem, el mail de suggeriments a l’ajuntament n’és una, que potser, si només una persona l’utilitza no serveix de gaire, però si ho fan moltes, no poden negar la inquietud dels usuaris.

Els trens, els busos i les bicicletes publiques han de funcionar ininterrompudament. Ho mirem per on ho mirem el futur és del transport públic.

Joana Giol
Grup d'Usuaris Gironins de Renfe

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article