El trànsit orgànic

El trànsit orgànic fa al·lusió a les visites que adquireix un lloc web, generades des dels resultats dels motors de cerca com Google o Bing i que no pertanyen a anuncis pagats. A això es pot sumar els visitants que arriben des de les xarxes socials, però amb el mateix principi de publicacions "gratuïtes".
Això no vol dir que generar trànsit orgànic sigui una operació lliure de costos. En realitat, es tracta d'un procés que requereix de planificació i una implementació sostinguda en el temps. Entre els costos als quals fer front, hi ha les estratègies per optimitzar el SEO.
 
Passos per millorar el trànsit.
 
Això és important, ja que aquest és el primer pas per millorar el trànsit orgànic i la millora del posicionament del teu lloc web. L'objectiu de tot mètode d'optimització SEO és aconseguir estar en els llocs més alts dins dels resultats. En realitat, el desitjable no seria estar entre els llocs més alts, sinó entre els tres o quatre primers.
 
Els continguts, segon pas per a la millora del trànsit orgànic. Abans de publicar el que sigui a internet, has de tenir clar a qui estàs buscant. I abans de considerar què volen els motors de cerca, has de saber què esperen els usuaris i visitants trobar a la teva pàgina.
 
Tampoc has d'oblidar que la primera meta d'una pàgina web és convertir cada visitant en un consumidor. Perquè això passi, el perfil d'aquest personatge ha de ser el més precís possible. Perquè recorda un excel·lent mètode estratègic de continguts, farà enfocar el teu negoci en aportar el màxim valor als clients i no perdren.
 
Tercer pas, una escriptura clara i ben definida. Cap acció a internet ha de ser executada sense control. Tot ha de tenir un propòsit clar. Si bé cal generar la major quantitat de continguts, aquests han de partir d'una estratègia clara de publicacions i complir amb alts estàndards de qualitat.
 
"Blogueo" és el nou adjectiu per a denominar aquesta acció. Però cal fer-ho amb criteri. El contingut que s'ofereix en aquests blocs ha de ser totalment actualitzat i útil per als possibles lectors. Els teus usuaris han de poder estar al dia llegint les teves publicacions. A més, els textos han de ser concisos i explicatius, capaços de transmetre en poques paraules la informació desitjada.
 
Les keywords o "paraules clau", pedra angular del trànsit orgànic. En parlar de paraules clau o keywords, ens referim als termes o a les frases emprades pels internautes, cada vegada que busquen alguna cosa a la xarxa. Per aparèixer en els cercadors, cal establir paraules clau populars i al mateix temps, originals.

Experta en posicionament seo judith sauch:seo barcelona
 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article