Indexació semàntica laten

El que has de saber de la indexació semàntica latent.
                           
Abans de parlar de la indexació semàntica latent és necessari definir què és, això als caps de tenir millor comprensió del tema. La indexació semàntica constitueix el procés en virtut del qual Google analitza el nostre lloc web per poder establir relacions semàntiques dins del nostre contingut. En altres paraules Google, a més de considerar les paraules clau per a les quals hem volgut posicionar un determinat contingut, també té en compte aquells termes semànticament propers a la keyword que hem triat.
Per exemple, si escrivim un article determinat sobre "quaderns" és molt probable que al llarg del post apareguin termes com "llibretes" o "diaris". Aquests termes reforçaran la idea que té Google que el nostre article parla sobre quaderns.
 
Quan has llegit els termes Indexació semàntica hauràs pensat que es tractava d'un terme força complex però com has pogut comprovar l'explicació ha estat ben senzilla i de ràpida comprensió.
     
Com fer una estratègia SEO amb la indexació semàntica latent i què pensa Google?
 
Què considera Google com a paraules semànticament relacionades? Ara que ja sabem què és la Indexació Semàntica podem organitzar un llistat d'aquells aspectes que Google considera com a termes semànticament relacionats. En l'exemple anteriorment esmentat dels "Quaderns" de segur que t'has fet una petita idea:
 
• Variacions Singular i Plural: Quadern i quaderns.
• Masculí i femení: En aquest exemple no seria vàlid però imagina que volem posicionar la paraula enginyer Què tal si fem servir també la paraula enginyera?
• Sinònims: Quadern, llibreta, diari, llibre d'anotacions.
• Substantius, adjectius, verbs i variacions lingüístiques en general: Pes, pesat, tot i etc.
 
Com pots comprovar n'hi ha prou amb un ràpid repàs per treure molts termes relacionats. No obstant això, a continuació anem a veure un conjunt d'eines que et seran d'utilitat per a extreure termes relacionats.
Com plasmar la Indexació Semàntica Latent en la meva estratègia SEO? Arribant a aquest punt veurem com incorporar la Indexació Semàntica Latent en la nostra estratègia SEO.

¿Els avantatges? Les podem enumerar fàcilment:
 
• Major riquesa de contingut.
• Reforç del terme principal que desitgem posicionar.
• Posicionament de diversos termes relacionats, no només d'un terme.
• En definitiva, més qualitat del contingut.
 
En conclusió, ja vas poder observar la importància que pot representar la indexació semàntica latent a la teva pàgina web, ja que no podem negar que davant la creixent necessitat de generar noves estratègies de posicionament, cal tenir en compte els aspectes que moltes persones no tenen en compte , segons la experiencia de un expert en seo barcelona com judith sauch.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article