Avui os portem una serie d`eines molt ùtils per al nostre negoci i on podem controlar o gestionar les opinions dels clients.
Trustivity
Trustivity
És una eina que recull i analitza les opinions dels clients que hagin comprat un producte o contractat un servei i que ajuda a valorar els comentaris, tant negatius com positius, basats en una experiència real. És molt important també per detectar possibles fakes.
El seu funcionament és senzill, tot i que cal pagar una petita quota amb un mes de prova gratuït. Trustivity detecta els comentaris negatius sobre el negoci, avisa l'e-Commerce sobre el client insatisfet perquè pugui contactar i oferir una solució en 10 dies. n cop passat el termini, el client pot decidir si vol canviar la seva opinió. Si en aquest termini de temps no ha contestat, el comentari es publica automàticament.
Ekomy
Ekomy funciona com si fos un mediador entre venedor i client. Intenta buscar les millors solucions per als clients insatisfets després d'analitzar els comentaris i opinions dels compradors gairebé a temps real gràcies a la seva giny. Un cop recollides les opinions, són verificades per un equip especialitzat en gestió de comentaris, es publiquen. També es poden integrar directament en el lloc web per millorar el SEO del negoci.
Feedbackify
Facilita als usuaris qüestionaris amb només fer clic a un botó, demanen opinions als clients i llancen preguntes amb puntuacions de l'1 al 10. Com el seu nom indica, l'objectiu d'aquesta eina és generar un complet feedback amb el client, que rep qüestionaris i preguntes personalitzades. ¿Una diferència? Feedbackify proporciona total privacitat en els contactes que puguin tenir venedors i compradors.
TripAdvisor
Un dels més coneguts mundialment que ha triomfat en el sector del turisme i l'hostaleria. El lloc també inclou fòrums per a viatgers i mesura la quantitat d'opinions de TripAdvisor, la seva qualitat i el recents que són. En realitzar una recerca, els hotels es classifiquen en funció de la qualitat calculada pel seu índex de popularitat que garanteix una visió actualitzada i imparcial dels millors hotels.
Kampyle
És una plataforma d'anàlisi de feedback entre usuaris i empreses que ofereix un qüestionari senzill i ràpid d'omplir que permet el contacte directe entre les dues parts. Per provar la versió de prova, cal registrar-se perquè el servei aprovi la participació
OpinionLab
Un eina perfecta per recol·lectar comentaris en tots els dispositius. A diferència de les enquestes tradicionals, OpinionLab envia qüestionaris de forma no intrusiva i facilita als clients participar des del seu mòbil, tablet o ordinador en qualsevol moment del dia.
Per valorar les preguntes, l'eina ofereix un senzill sistema per contestar basat en respostes molt senzilles: - per opinions negatives i + per opinions positives que ajuden a l'empresa a tenir un coneixement previ sobre la satisfacció dels clients, que no necessiten molt de temps a contestar.
Trustpilot
Es tracta d'un servei gratuït que recull opinions en línia per ajudar les empreses a tenir el màxim feedback amb els seus usuaris. Totes les persones interessades poden deixar la seva opinió i veure què pensa la resta i les empreses poden convidar als seus clients a que opinin per conèixer opinions en termes més generals.
També hi ha una opció de pagament que permet al negoci incloure les opinions dels clients a la seva pàgina web, automatitzar els processos i conèixer millor als compradors.
Yelp
Yelp ofereix diverses possibilitats per ajudar els negocis a atreure nous clients. Una d'elles és Yelp Deals, que ofereix als consumidors descomptes en els productes i serveis.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari