El Seo per al 2019

Google li donarà més importància a l'experiència d'usuari
 
Una de les tendències SEO a 2019 més destacades, i de les que més parlen els experts SEO a 2019, és la importància que Google li donarà a l'experiència de l'usuari. No hi ha dubte que Google cada vegada és més intel·ligent. Aquells llocs que facin servir estratègies no ètiques de SEO correran perill aquest 2019.
 
 
'Google està aprenent a fer servir la intel·ligència artificial! I cada vegada ho fa de manera més professional i avançada.


Les visites mòbils van primer
 
Una de les tendències SEO a 2019 és que les visites mòbils començaran a cobrar més importància en el posicionament. Fins i tot per sobre de les visites provinents d'escriptori. Val destacar que actualment, el 60% de les cerques es realitzen des de dispositius mòbils. Fins i tot alguns nínxols arriben a registrar fins a un 90% de vistes mòbils.
 
Així que és molt probable que vegem els formats AMP florir en 2019. Si el teu negoci encara no té una versió mòbil optimitzada No esperis que els animalets de Google et manin a les últimes posicions! Contacta'ns aquí. I et ajudem a proporcionar-li un disseny mòbil modern, i lleuger al teu lloc web mòbil


El contingut seguirà sent el Rei, però el contingut audiovisual serà l'Emperador
 
Aquesta tendència SEO a 2019 he pogut comprovar en mi mateix. Ja que he estat una de les persones que ha augmentat el consum de vídeos aquest 2018. Doncs per al 2019 s'espera que el vídeo acapari la majoria del trànsit en línia. Mentre que per al 2021 acapari un 80% de tot el trànsit .



La cerca per veu cobra importància
 
El 2018 ha estat un any en què han avançat la quantitat de recerques per veu, i s'espera que per al 2019 això segueixi augmentant. Fins i tot, he llegit en diverses agències SEO que a finals del 2019 més del 50% de recerques seran realitzades per veu.
 
Doncs l'èxit que han tingut en aquest any les opcions de Google Now, Siri, Cortana, i altres assistents populars, ha estat molt bona.
 
Les persones s'estan acostumant cada vegada més a les recerques per veu. De manera que hem d'acostumar i adaptar-nos a elles. I tenir pendent aquesta tendències SEO a 2019.


Amazon serà la protagonista de les tendències SEO a 2019
 
Segons Kent Lewis, president i fundador d'Anvil. La major tendència SEO a 2019 provindrà d'Amazon. Segons Lewis, els consumidors poc a poc aniran canviant el cercador de Google pel cercador d'Amazon. I és que segons un estudi de Kenshoo el 56% dels consumidors ja prefereixen començar a buscar els productes a Amazon i no a Google.
 
 
La cerca d'imatges i vídeos millorarà enormement
 
Google encara no fa servir algoritmes per llegir imatges i vídeos . No obstant això, això no vol dir que no estiguin treballant en això. Diversos experts SEO ressalten que és molt probable que mitjançant l'ús d'intel·ligència artificial Google està treballant en això. Així que no seria estrany que entre les tendències SEO a 2019 vegem algun canvi relacionat amb aquest àmbit.
 
Que un cercador pugui llegir imatges i vídeos és una cosa molt necessari. Així que és molt possible que Google ja estigui provant amb això clar! també és possible que passin molts anys abans d'aconseguir avanços significatius en aquesta àrea.
 
 
El SEO local es fa cada vegada més important
 
Tot i que es realitzin més de 3000 milions de cerques a Google al dia. A les cerques a Google encara li falten molt per avançar. L'expansió de Google i l'expansió de la humanitat en si, estan provocant que el SEO local prengui cada dia més rellevància.
 
I quan parlo de SEO local, em refereixo al SEO que fa a les petites localitats, amb l'ús d'ubicació. La gent s'està acostumant a cercar negocis físics al seu voltant mitjançant Google. Pel que les empreses han d'estudiar el 2019 el SEO que es maneja en el seu sector i en la seva localitat.

Judith Sauch consultor seo

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article