SEO trending

¿Quines son les útimes tendencies en SEO per finalitzar l `any?


1. Augment de les funcions de la pàgina de resultats del motor de recerca
 
L'objectiu de qualsevol professional de SEO tal i com afirma el consultor seo judith sauch, és assolir i mantenir un alt volum de trànsit a un lloc web determinat.

Idealment, aquest seria el resultat d'arribar a la primera posició en una pàgina de resultats del motor de recerca. No només és important aconseguir aquesta posició  tan competida, sinó també mantenir-la el màxim temps possible.
 
Tanmateix, amb les últimes novetats dels motors de recerca, aconseguir aquest rànquing número 1 ja no és suficient per aconseguir el trànsit que desitgeu.
 
Ara, quan mireu un SERP, està ple d'imatges, vídeos, enllaços, mencions de les xarxes socials, fitxes detallades d'articles, diversos widgets i anuncis. S'ha tornat fàcil per perdre un resultat número 1 en la barreja ocupada d'altres funcions d`una pàgina.
 
Tot i que l'optimització de frases clau i paraules clau encara és important, ara teniu altres elements fora de lloc a considerar.
 
Les funcions de la pàgina de resultats de motor de recerca populars,  inclouen AdWords, bloc de notícies, fragments destacats, paquets locals, ressenyes, tweets, vídeo, paquets d'imatges, resultats de compra i enllaços al lloc.
 
Com es pot classificar i controlar el vostre rànquing per a tots aquests? Hi ha eines com Rank Tracker que us permeten fer un seguiment del vostre rànquing i mostrar-vos possibles paraules clau que mantenen el trànsit potencial.
 
 
2018 SEO Trends 
 
1. El fragment enriquit necessitarà una estructuració correcta
 
Hi ha fragments enriquits i fragments regulars. Tots dos inclouen un títol que es pot fer clic, una URL i una descripció meta. Els fragments enriquits tenen més títols condensats que inclouen "|" en comptes d'un guió (-), ressenyes i una imatge. Com estructures les dades, però, és important en la manera com els motors de cerca mostraran la informació.
 
Tot i que la diferència pot semblar insignificant, s'ha demostrat que els resultats de la recerca amb fragments enriquits amb format adequat, reben més clics i tenen un major percentatge de clics, que al seu torn augmenta les vendes potencials.
 
Si no esteu segurs de quina estructura de fragments utilitzar correctament, podeu consultar Schema.org que inclou una guia d'estructura de dades pas a pas.
 
 
2. Velocitat de la pàgina
 
En la societat de ritme ràpid i actual en la que convivim, els consumidors ho volen tot ràpid, inclosa la informació, immediatament.
 
Res és més frustrant que fer clic en un lloc web que sembla respondre exactament a la teva pregunta, només haureu d'esperar que la pàgina es carregui. Si la pàgina no es carrega en 5 segons, esteu fora d'un altre lloc web que segurament us proporcioni les respostes que necessiteu.
 
A la gent no els agrada la lentitud de les pàgines web. Si la vostra pàgina és lenta, el trànsit del lloc patirà. La velocitat de la pàgina és una característica d'experiència d'usuari que s'espera per a tots els llocs web.
 
Per veure com s'està acumulant la velocitat del vostre lloc web, podeu fer servir la Pàgina d'informació de PageSpeed ​​Insights de Google.
 
La velocitat ha estat un component crític durant anys, però en 2018, veurem encara més èmfasi en el futur.
 
Obteniu un informe de lloc web gratuït per veure com funciona el vostre lloc
 
 
3. Major rellevància de la pàgina
 
Google continua amb la missió de proporcionar la millor experiència de navegació web als usuaris. A més d'oferir llocs web d'usuaris que són segurs, Google busca llocs que millor coincideixin amb la intenció de cerca de l'usuari, encara que sigui una mica diferent de la seva consulta real.
 
Això significa que els motors de recerca avaluaran la rellevància del contingut al vostre lloc web. Una de les maneres que Google valora la rellevància del contingut d'un lloc web és amb Latent Semantic Indexing. Mitjançant indexació semàntica latent Google pot reunir contingut de milers de milions de llocs web i analitzar-ne el contingut, escanejant-se per termes i paraules relacionades.
 
La indexació semàntica latent també permet que Google determini si el contingut d'un lloc web és "complet" i flueix bé.
 
Google també té la capacitat d'analitzar pàgines de primer nivell com identificar similituds i funcions compartides entre ells.
 
Com podeu fer que el vostre contingut sigui rellevant i complet al llarg del 2018? Podeu començar investigant el contingut dels millors llocs web de la vostra indústria i cerqueu elements comuns entre ells. Tanmateix, això pot trigar molt, especialment si cerqueu termes o paraules particulars. Per accelerar el procés, podeu fer ús d'alguns dels assaigs gratuïts disponibles amb diferents auditors de llocs web.
 
 
4. La recerca de veu és més real que mai
 
 Molts consumidors prefereixen la conveniència de parlar per escriure. No només és més ràpid, però les consultes també poden ser més detallades.
 
 
L'augment de detall de les consultes de cerca significa que haureu d'anar més enllà de la paraula clau i frases simples per classificar-les i centrar-vos més en termes i frases que, naturalment, les persones diran en veu alta. Les persones parlen de manera diferent del que escriuen, de manera que la vostra estratègia de SEO hauria d'intentar utilitzar el llenguatge conversacional.

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article