Quines diferències existeixen al moment d'ingressar a una pàgina web des de l'escriptori o des del mòbil?

Quines diferències existeixen al moment d'ingressar a una pàgina web des de l'escriptori o des del mòbil?
 
Tota pàgina web ha de concedir als usuaris la facilitat per accedir al seu contingut i d'aquesta manera permetre'ls interactuar amb ella. És per això que les webs han de ser simples, clares, i que ofereixin la facilitat per moure's per les seves seccions i poder trobar el que es cerca de forma ràpida i sense tantes complicacions.
 
No obstant això, existeix una gran diferència pel que fa als tipus d'accessos als continguts de les pàgines, i la seva variació radica segons es pot arribar des de dispositius mòbils o des dels clàssics personalitats. En l'actualitat la majoria de les persones ingressen a la pàgina web des dels telèfons mòbils i un menor grup de persones que els fan des del clàssic escriptori. Segons les dades, els telèfons mòbils es converteixen en els reis en tots els sentits, mentre que el trànsit d'accés a webs ha caigut un 17% en els ordinadors, a través dels dispositius mòbils ha crescut un 34%.
 
 És per això, que en aquest article parlarem sobre algunes diferències que es poden destacar entre aquests dos tipus d'accessos i els seus avantatges i desavantatges:
Diferències entre el mòbil i el ordinador al moment d'accedir a la pàgina web
 
En aquest aspecte anem a analitzar les diferències des de dos punts de gran importància, com són; el temps de permanència i el salt entre la pàgina web.
 
 Temps de permanència
 
Els usuaris que accedeixen des del telèfon passen un 40% més de temps a la pàgina del contingut que els que entren des del escriptori d'un ordinador. El poder d'atracció per al lector des dels smartphones és molt major. Una altra dada interessant, una vegada arribada a la informació concreta de la cerca, el visitant des del ordinador roman un poc més de temps que el lector d'equips mòbils.
 
 Salt entre les pàgines
 
El usuari de telèfon intel·ligent té més tendència que el de l'ordinador a saltar als enllaços relacionats que apareixen a les notícies. Fins a un 20% més de possibilitats té el lector d'equips mòbils d'accedir als enllaços que apareixen que els de computadora. Els usuaris de telèfon intel·ligent ho fan el 68%, els de l'ordinador nou punts menys.
 
El buscador preferit pels usuaris Google va anunciar que els continguts des de xarxes adaptades a telèfons intel·ligents figurarían en els primers llocs del rànquing de les cerques, en resposta a l'increment de tràfic mòbil.

Font del article:consultor seo judith sauch

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article