el digital d'economia domèstica i consum a Catalunya

mai
18
dv

Sophia Blasco

La xocolata, un regal dels déus!

Dilluns, 21.11.2011 10:23 h
Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant

xocolata, salut

Chocolate flower













Menjar xocolata podria estar associat a una reducció significativa dels risc de certs trastorns cardiovasculars, segons han revelat les investigacions de la Universitat de Cambridge, publicades a la British Medical Journal.
Els investigadors han recollit els resultats de set estudis, on han participats 114.000 persones, i han descobert que les persones que consumeixen xocolata habitualment presenten, respecte de les que habitualment no en mengen:

  • Una reducció del 37% en el risc d’accident cardiovascular.
  • Una reducció del 29% en el risc de vessament cerebral.

Encara que els beneficis de la xocolata són clars, com que la xocolata comercialment disponible és molt calòrica, degut als greixos i sucres afegits, recomanen menjar-ne moderadament i optar per la xocolata negra per evitar guanyar pes. El doctor Oscar Franco, que ha participat en l’estudi, ha dit: ‘Si la mengem en grans quantitats, qualsevol efecte beneficiós desapareixerà’.

Els investigadors recomanen que, tenint en compte els beneficis que la xocolata ens pot aportar, interessa explorar iniciatives per reduir-ne el greix i el contingut actual de sucre per aconseguir presentacions més saludables

Sophia Blasco, assessora i coach personal
www.coachingpersonal.cat

Altres articles sobre Alimentació i salut

Bibliografia:
Nota de premsa Eating chocolate cuts risk of heart disease, publicada per la Cambridge University.

Lectures 693 lectures   comentari Cap comentari   Enviar article Enviar
  • La Tafanera
  • Technorati
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter
  • Google


publicitat



Comentaris


No hi ha cap comentari



Comenta



  Previsualitza

La direcció de Jornalet es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat


Jornal.cat © 1999 - 2012

Edita
Xadica

Subscriu-te als titulars de Jornal.cat per RSS   Troba Jornal.cat al Facebook   Segueix Jornal.cat al Twitter